کد مطلب: 170589
آيت‌الله جنتي در جلسه ‌هيئت‌رئيسه مجلس خبرگان رهبري:
مذاکره با غرب وطن‌فروشي است/ رهبري فتنه‌ جديد را در نطفه خاموش کردند/ هنوز برخي فيش‌هاي نجومي علني نشده است
تاریخ انتشار : 1395/07/08 11:14:49
نمایش : 1144
رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: رهبر معظم انقلاب در موضع‌گيري اخير خود فتنه‌اي که داشت شکل مي‌گرفت را در نطفه خفه کردند.












 

به گزارش هفت چشمه به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ آيت‌الله احمد جنتي پيش از ظهر امروز در جلسه مشترک هيئت‌رئيسه مجلس خبرگان رهبري با کميسيون‌هاي داخلي اين مجلس که در قم برگزار شد، با  اشاره به فرارسيدن ماه محرم اظهار داشت: اين محرم ماهي که حيات ديني مردم با حضور در اين مراسمات تجديد مي‌شود و ميثاقي با آل پيامبر (س) به‌حساب مي‌آيد.

وي بابيان اينکه احياي امر به معرف و نهي از منکر سبب قيام امام حسين(ع) شده است، تصريح کرد: همه مسلمانان وظيفه‌ دارند امربه‌معروف و نهي از منکر را جدي بگيرند و در اين مقداري هم که کوتاهي شده به همان ميزان هم فساد افزايش پيدا کرده و اگر به آن عمل نشود روزبه‌روز فساد در جامعه بيشتر مي‌شود.

رئيس مجلس خبرگان رهبري خاطرنشان کرد: در جمهوري اسلامي همه مردم به‌ويژه روحانيت در احياي امربه‌معروف و نهي از منکر مقدم هستند و بايد نهادهاي علمي من الجمله مجلس خبرگان رهبري پيشگام اين موضوع باشند که در درجه اول امربه‌معروف و نهي از منکر را بشناسيم و در درجه بعد به مردم آن را بشناسانيم.

وي با تقدير از فعاليت‌هاي نيروي انتظامي در احياي امربه‌معروف و نهي از منکر، گفت: نيروي انتظامي در برخي منکرات خوب عمل کرده است و باآنکه برخي چشم ديدن آن‌ها را ندارند ولي آن‌ها ايستاده و با تمام توان جلوي فساد در جامعه را به‌ ويژه در برخورد با بي‌حجابي مي‌گيرند.

آيت‌الله جنتي دست‌اندازي به بيت‌المال را از ديگر موارد امربه‌معروف و نهي از منکر دانست و افزود: بيت‌المال مربوط به همه ملت به‌ ويژه فقر است که بايد جلوي حيف‌وميل آن گرفته شود؛ در موضوع فيش‌هاي نجومي که برخي آن را مسئله روز کردند مشاهده شد که برخورد لازم با آن صورت نگرفت.

وي به وطن‌فروشي به‌عنوان يکي ديگر از منکرات اشاره و عنوان کرد: متأسفانه برخي تصميم دارند ملت را به بيگانگان بفروشند و همه نگاهشان به آنان است تا در کنار عمل به وعده‌هاي خود باعث رونق اقتصادي کشور هم شوند.

رئيس مجلس خبرگان رهبري ادامه داد: در مسئله برجام به‌خوبي نشان داد که طرف مقابل قابل‌اعتماد نيست و خودشان هم که ساعت‌ها و سال‌ها براي مذاکره رفته بودند اقرار دارند که طرف مقابل به عهد خود وفا نکرده و حال با اين شرايط چگونه با اين بي‌اعتمادي باز با آن‌ها قرارداد ببنديم.

وي فتنه را مسئله تمام‌نشدني دانست و اظهار داشت: منکري کشور را به آتش کشيد و دچار چالش کرد ولي هنوز آن‌ها فعال هستند و باآنکه خودشان اهل فتنه هستند در مسائل مختلف دخالت و پست و مقام مي‌گيرند و دنبال گسترش فضاي فتنه در جامعه هم هستند که بايد با آن‌ها برخورد شود.

آيت‌الله جنتي تبعيض و بي‌عدالتي را از ديگر منکرات جامعه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در موضع‌گيري اخير خود فتنه‌اي که داشت شکل مي‌گرفت را در نطفه خفه کردند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg